Det var 3. tur på raceren i dag lørdag d. 9. maj. Det blev en stille og rolig trilletur på et par timer med 25 km./t. i snit (inkl. et par stop). 55 K viste mit ur. Jeg kørte tidligt på dagen, så det var ganske køligt – men også behageligt når du har lidt ekstra tøj på udover bare lige sommerbeklædningen.
