2 t. på Canyon biken i dag

8. tur på raceren i år og ca. 60 K trilning, med lidt temposkift indlagt. Ligger dermed stabilt på 1-2 gange om ugen med cykeltræningen. Dette fortsætter jeg med til sidst i august, hvor jeg skal med til eventen Bornholm Rundt. Inden da er planen også en 4-18-4 triathlon på Amager.

Svømme-eventen Christiansborg Rundt vælger jeg fra i planlægningen i 2026. Dog kører svømmetræningen for fuld gas. Jeg har svømmet ugentligt 2-3 gange siden årskiftet. Dernæst løber jeg også lidt. Så det hedder stadigvæk TRIATHLON ift. mit fokus. Det er denne form for træning der fungere bedst for mig, da den er meget alsidig.